به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان تفت،"ابوالقاسم دهقان" در دیداری که با کارکنان اداره سازمان تبلیغات شهرستان تفت داشت، مهم ترين وظيفه اداره تبليغات اسلامي را تبليغ و تبيين دين و فرهنگ ناب اسلامي عنوان نمود و گفت: عمده فعالیت‌هایي که در این سازمان انجام می‌شود سياستگذاري،برنامه ريزي،هدايت،سازمان دهي، پشتيباني و نظارت بر تبليغات ديني مردم است و به همين دليل جايگاه و نقش اين اداره بسيار مهم و حساس می‌باشد.
فرماندار تفت نظارت بر کارهای فرهنگی مذهبی در شهرستان را يكي ديگر از فعالیت‌های اين اداره بيان و افزود: برنامه هاي فرهنگي و هنري شهرستان بايد با محوريت تبليغات اسلامي در جهت  احیا دین و رسوا کردن دشمنان اسلام،قرآن واهل بيت عصمت و طهارت(ع) باشد.وي در پايان خواستار جذب جوانان و نوجوانان از طريق برگزاري برنامه هاي مناسب از سوي اين اداره شد.
رئيس اداره تبلیغات اسلامی تفت هم در اين جلسه به تشريح برنامه‌ها و وظايف اين اداره پرداخت و افزود: اين اداره مفتخر است زیر نظر ولایت فقیه به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی ،قرآنی و تبلیغی می‌پردازد . وی برگزاری دوره های آموزشی ائمه جماعات، گفتمان‌های دینی، برگزاری محافل انس با قرآن و طرح آموزشی دقایقی با قرآن را از جمله برنامه های این اداره بر شمرد. حجت الاسلام متوسل هم چنين بر توسعه فرهنگ قرآني و آموزش آن از سنين كودكي تاكيد كرد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا